Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Nasz sklep zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu towar bez wad fizycznych i prawnych.

Aby reklamacja była rozpatrzona należy złożyć zgłoszenie reklamacyjne wysyłając odpowiednie oświadczenie na adres mailowy shop@tootiny.com.pl zawierające:

-  imię i nazwisko zamawiającego

- adres do korespondencji

- numer dowodu zakupu wraz z datą (najlepiej należy przesłać scan dowodu)

- przedmiot reklamacji,

- dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku braku towaru Zamawiający otrzymuje zwrot za zakupiony towar.


Witryna stworzona na platformie